Французький дом моди Hermes представлений на ринку з 1837 року. Він був створений як майстерня з виробництва екіпіровки для вершників. Пізніше Hermes перетворився на постачальника ексклюзивного одягу ручної роботи класу люкс. Посаду креативного директора бренду займає Надеж Ване-Цибульски. Стилісти FashionHub відібрали ключові тренди з її останньої колекції.
Мікротоп
У своїй останній колекції Ване-Цибульськи вирішила зробити ставку на мікротоп. Слід пам’ятати, що він має поєднуватися з максимально закритим низом. Наприклад, можна надіти штани або довгу спідницю.
Комбінезон
Назвати комбінезони новим винаходом не можна навіть із великою натяжкою. Водночас забуті вони виявилися незаслуженими. У новій колекції Hermes комбінезони постали як суперстильний і ефектний предмет гардеробу.
Яскраві образи
Червоний колір був визнаний провідними модними будинками трендом року. Ване-Цибульски включила до своєї літньої колекції кілька образів, повністю витриманих у червоному відтінку.
Велика сумка
Цього сезону на світових подіумах можна було побачити мікросумки. На щастя, верх вони поки що не взяли. У колекції Hermes переважають великі сумки, які роблять образи візуально цікавішими.
Сандалії
У 2024 році крепиди, фішери, в’єтнамки, сланці та інші різновиди сандаль та шльопанців стали справжнім хітом. Це взуття є ідеальним для літа. Його можна поєднувати з романтичними спідницями, жіночними сукнями, класичними брюками та іншими речами.